Bloggpaus

HAr haft en blogg paus! Iband orkar man inte bara skriva! Har iaf sovit över hos jennifer, det var fett kul!
Orkar inte berätta allt! Det va så jädra kul, vi va till stan oxå! Jag köpte grafitti nagerlack, torrshampoooo! OM man typ inte har tid att tvätta håret!:)

___________________________

Min finger är fakkedapp! Svårt stukad eller spricka, vi ska kolla det imorgon. Det gör ooooooooont!
Fick en handboll på.

29:- tror jag47,90:- typ
fick akut köpa ett pennskrin, det fanns inte något annat, köpte även massa pennor,sudd och behövligt!
ni får leva med suddiga mobil bilder,

min finger ser inte så pigg ut va?
Japp, det blev ett litet inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0