Nej men godmidda?

Sisstta lektionen hade vi SO. :)
Vi gjorde en pjäs typ ;) Mycket kul...
Gissa vem jag fick va? Den som blev dissad *haha*! :D
Aja det gör inget för det var i alla fall kul! :) I morse var det svin halt ute? Kunde glida ner för backen typ.
Hehe. En spindel satt på tandborsten imorse, gissa om jag blev rädd!?
Aja, ska äta pizza idag. Så jäääääääääävla gött!
Konstigt om man skulle skriva på ren svenska... Typ inte använda några slang ord?
Tror ni att man hade fattat mer då?Det tror inte jag. Hehe, vet inte varför jag frågar men jag fick lite skrivfeber här!
Läs om ni orkar.
Jag va med Jennifer i forshaga igår till klockan blev halv 10! Var på träffen. Glömde mina hem nycklar.
ÅNGEST!
Vill gärna ha t baks dom. Om någon hittar  dom kan man få en 10:a i hitte lön eller något! hehe ;)


Bilden passar inte men what ever? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0