Vet ni vad? :Dಌ

Att igår drog jag och Jennifer in till stan och shoppade lite! Jag köpte en stickad tröja från H&M även jeans.
Coolt örhänge och en foundationpensel!
Hon sov över hos mig från igår till idag! Och vi har bestämmt att vi ska göra massa saker ;) hm...hm...hm...
Ni kanske får svar någon dag!? :D
Iallafall hade vi asa kul! Så var vi hela dagen idag oxå! + jag åt tårta för mammi hade fyllt 40! :D
GRATTIS..!
Så nu vet ni läget, ska även lägga ut bilder på det jag köpte, men inte just nu för jag pallar inte! (äpplen hahaHA)
.
:::: Har även läxa tills imorgon men har glömt boken, INTE OKEJ, men det får väll bli lite så dom första veckorna ;)
Sidecutarn (L) Balllongen

haha,mobba inte bilden då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0