Städa rummet :s


ser ni vad det står?


***================================***
***     Shy Ronnie,motherlover,jacksparrow {{ the lonely island***
***================================***




Godkväll, eller ja , godnatt?
Skolan börjar om 16 dagar!? Vart tog sommarlovet vägen?

Längtar faktiskt liiite, fast ändå inte...
Känner iaf att jag börjar bli lite trött!
gick upp 9 idag och nu är klockan 02:34...
Det ligger massa kläder i min säng för ja rännsade min garderob förut, ^*haha*
Hur ska detta gå!
___________________________

Ska iallafall städa mitt rum imorgon om det inte blir för fint väder!
Blir nog inget mer inlägg nu era nattugglor. *ska jag säga*
;)
Sov sötti nu på er alla!


:)Wierdbanana:)

kanske blir och bada imorgon?

Kommentarer
Postat av: dum brocoli

du ska bada med mig ! (A)

2011-08-02 @ 02:47:36
Postat av: Anonym

Ja de ska ja (A) o wilmer troligtvis haha o alice o jennifer........ mabbbyyyy :D

2011-08-02 @ 02:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0