Har inte skrivit på länge nu!ಌ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Skrev igår, jaja det var ju nice men ändå! Amanda åkte hem för ett tag sen, och jag har ätit kött & poommeess! Det var gott mamma! *hhaha* Jaja hur som helst vad jag & Amanda på träning förut (fotboll)! Och det var nice, ganska kul att testa igen! Får se om jag fortsätter, fast det är ju så kort kvar , men ändå! :D _________ Har även engelsk läxa tills imorgon, lätta ord :S beak- näbb claw- klo fin- fena hoof- hov muzzle- mule whister- morrhår paw- tass hippo- flodhäst tortoise- sköldpadda animated- tecknad _________________________ Haha, domdär lärde vi oss typ i 4-5an :D Jaja, dagen har iaf varit nice! Ska lägga upp lite bilder som lovat! Komigen nu kommentera ! Ni är inge bra på det... Vad vill ni att jag ska skriva om? :D Någon som har tips , skriv gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0