Håller på med header nu!

Just nu håller jag på med min header + bakgrund! Ni får se vad det blir lite senare ;) Vet inte hur man lägger in så det får min kusin hjälpa mig med!
Är faktiskt nöjd med headern, temat är vitt ;)
Fick en kommetar av "becka" va det någon som hette, hon skrev "fin blogg".
Tack så mycket ! Men den är inte klar än! :D
Tog ganska lång tid, men det kommer att bli bra jag lovar er!
Drog till skolan i morse, det var skolkort idag!
Det gick väll ganska bra antar jag? :D
Hon som stog bredvid & typ sa vart man skulle stå, hon va värsta grinig!
....
Sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt, skulle kanske vara med Amanda idag men det blev nog inget av det tyvärr:(<3
EN SAK TILL! Jag tror att min hårfär håller på att gå ur!? Jag är glllaaaaadddddd!
Vill ha tillbaka min vanliga hårfärg! Jag har ljus ljus ljus brunt hår med ljusa slingor, och nu har jag typ, "guld mörkbrun", fast det är på g att försvinna! :D
Finns det inget medel man kan ha i om man vill ta bort hårfärg?
Någon som vet, isf får ni gärna skriva!
____
Ska snart dra igång med en liten frågestund tänkte jag, kanske inte idag men vi får se! :D
<-------
// Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0