Amanda sov över!

Amanda sov över igår tills idag!
Hon följde med mig hem efter skolan, så åt vi lite päron och tog på oss thailendskt läppglans , det var typ som karamellfärg *haha*!
Sen sätte vi kameran på laddning så gick vi till ica och köpte godis + ngt att dricka, så satt vi där ett tag!
Sen åkte vi hem och tog lite kort när kameran hade laddat(Y)
:D
Sedan åkte vi till kroken för att kolla på 98/97:ornas fotbolls träning, eftersom vi ska prova på fotboll imorgon!
Kul hoppas jag! Man ska ju alltid pröva ;)
Där tog vi massa kort och dret!
Sen åkte vi hem till Amanda, åt korv i bröd, fick saker, & packade!
+ jag valde kläder åt henne *haha*!
Sen åkte vi hem till mig och prova kläder, sen typ duschade vi, och sen sov vi! + åt lite godis *hehe*!
Så nu fick ni höra historian om flickan som skulle sova över hos lina!
:D
___________________________________________________________
Pga data problem kunde jag inte skriva igår! Internetet funkar inte på *min* dator. Så det ska fixas! Det gör säkert mamma ;)
Idag vaknade vi, gjorde oss i årdning och drog t skolan! Jag hade gympa första lektionen.
Tog det på elevens val..
Sen cyklade jag hem! OBS! efter alla lektioner!
_______________________________________________
Nu sitter jag här, varit ute och fotat lite! Lägger upp bilder sen om det går! Pga internetet.
Men nu vet ni allt det! Kanske blir en "todays look" oxå. Får se!
Hare bra!
Kanske lägger upp bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0